ASKO W6362

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO W6362 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

sandra1965 07-03-2010
Geschreven voor: ASKO W6362

asko verdient een goed cijfer uitstekende service probeer eens met een afwasmachine blokje op 95 graden een lege wasmachine te draaien.Waar jullie nu tegenaan lopen heb ik met mijn vorige aeg gehad.
Ik gebruikte ook veel teveel wasmiddel, het schuimde soms de machine uit. Succes Sandra

JooJoo 19-11-2009
Geschreven voor: ASKO W6362

Ondertussen hebben we deze Asko nu 2 jaar en ik was ontzettend veel (baby en peuter in huis). Gaat allemaal prima.
Nooit last gehad van strepen of vieze vlekken in mijn kleding.
Om de 6 weken draai ik een kookwas met een halve fles azijn om de wasmachine schoon te houden.
Hij is niet erg stil met centrifugeren, maar hij staat toch op zolder, dus ik heb er geen last van.

vangeldorp 26-10-2009
Geschreven voor: ASKO W6362

Wij hebben bewust gekozen voor asko met inductiemotor
omdat deze goedkoper is dan een miele.De kwaliteit en degelijkheid bij deze machines is hoog te noemen.
Een wasmachine met zeer veel functies en op meer toeters en bellen zit ik niet te wachten.Meestal gebruik ik er maar drie van (wit/bont/handwolwas) maar belangrijk is het toerental: 1600 is tegenwoordig geen luxe meer.Dit komt omdat ik mijn wasgoed droog in een droogkast van asko en dit is dus geen wasdroger.Asko en miele zijn gewoon twee topmerken die houden van schoonwassen.Graag wil ik toch nog wat zeggen over grauwe en zwarte strepen in het wasgoed.Hier heeft bijna iedereen last van als je altijd met vloeibaar wasmiddel en op lage temperaturen wast.
Dit alles heeft niets te maken met asko of miele .
Het gaat om je smaak val je op het zweeds of op het duitse model.Hierbij heeft asko veel te bieden voor minder geld en dit willen wij allemaal. Ik heb 20 jaar ervaring met witgoed zowel verkoop als verhuur.

bv 13-10-2009
Geschreven voor: ASKO W6362

wij hebben nu 3 jaar een asko, 1 jaar goed gewassen, (was 1400e)en daarna begon het.
muffe was, witte werd grauwe was, heel wat bezoeken van een monteur gehad, zelfs een vervangende machine, maar ik krijg mijn was niet fris!
sodaprogramma's gedraaid, met vloeibaar wasmiddel gestopt, zou de oorzaak van aanslag in de machine kunnen zijn....
nu 2 jaar verder ben ik nog met de leverancier aan het onderhandelen.
eigenlijk wil ik helemaal geen asko meer, kdenk dat ik gewoon weer een ouderwetse miele neem!!!!!!!!!

baroen 14-04-2009
Geschreven voor: ASKO W6362

Bij deze doe ik verslag na 2,5 maand Asko 6362 wassen. Hoewel nog mar kort in gebruik kan ik wel scoren op diverse onderdelen. Duurzaamheid valt uiteraard weinig over te zeggen maar de machine komt uitermate degelijke over. Geluid vind ik vrijwel afwezig door de inductie motor. Centrifugeren hoor je natuurlijk wel, het zijn ook max. 1600 toeren, maar het is een zeer beperkt geluid vergeleken met onze vorige niet-asko machine. Kortom dik tevreden tot nu toe.

pescador 27-03-2009
Geschreven voor: ASKO W6362

Een levenlang verwend door Miele. Door (deskundige) referenties tóch overgestapt naar Asko en nu 6 maanden kritisch eigenaar. GEWELDIG! Wat een fantastische machine. In alle opzichten en op alle wezenlijke onderdelen. Nooit gedacht dat ik nog eens bereid zou zijn om cijfer-10 te geven. Sorry; ik kan nu niet minder....
Ben wel benieuwd hoe de service zal zijn als die t.z.t. nodig mocht zijn. Daar was Miele wel verdomd sterk in (nou ja; was tenslotte ook maar 2x per machine nodig).